مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 13:102021-01-27فرهنگي

اجرای «ویری ویری در سرزمین سلامت» با یادی از کریم اکبری مبارکه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آیین افتتاحیه و آغاز رسمی اجرا های نمایش ویری ویری در سرزمین سلامت با مراسم یادبودی از زنده یاد کریم اکبری مبارکه و حضور خانواده آن مرحوم، - اجرای ویری ویری در سرزمین سلامت با یادی از کریم اکبری مبارکه آیین افتتاحیه نمایش ویری ویری در سرزمین سلامت با مراسم یادبودی از زنده یاد کریم اکبری مبارکه 9 بهمن ماه در تالار هنر برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آیین افتتاحیه و آغاز رسمی اجرا های نمایش ویری ویری در سرزمین سلامت با مراسم یادبودی از زنده یاد کریم اکبری مبارکه و حضور خانواده آن مرحوم، پیشکسوتان، اعضای خانه تئاتر، هنرمندان و فعالان تئاتر کودک و نوجوان، روز پنجشنبه 9 بهمن ماه در تالار هنر برگزار می شود.

نمایش ویری ویری در سرزمین سلامت که بر اساس اثری از دیوید وود و به نویسندگی و کارگردانی حسین فدایی حسین آماده اجرا شده است از روز پنجشنبه 9 بهمن ماه ساعت 18 با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی به صحنه خواهد رفت.

این نمایش که با موضوع شیوع ویروس کرونا و برای گروه سنی کودک و نوجوان روی صحنه می رود، به کادر فداکار درمان، پزشکان و پرستاران تقدیم شده است.

در خلاصه داستان نمایش آمده است: ویری ویری ویروسی است که در سرزمین سلامت نفوذ کرده و می خواهد مردم را آلوده بکند، اما دکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای «ویری ویری در سرزمین سلامت» با یادی از کریم اکبری مبارکه

اجرای «ویری ویری در سرزمین سلامت» با یادی از کریم اکبری مبارکه