مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 13:052021-01-27بين الملل

بایدن در پاسخ به فرانسه سیاست خود را در قبال حزب الله لبنان تغییر می دهد


استاد علوم سیاسی و روابط بین الملل در فرانسه معتقد است رییس جمهوری جدید آمریکا سیاست خود را در قبال حزب الله لبنان در پاسخ به تلاش های پاریس تغییر خواهد داد.

- بایدن در پاسخ به فرانسه سیاست خود را در قبال "حزب الله" لبنان تغییر می دهد استاد علوم سیاسی و روابط بین الملل در فرانسه معتقد است رییس جمهوری جدید آمریکا سیاست خود را در قبال حزب الله لبنان در پاسخ به تلاش های پاریس تغییر خواهد داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خولیو زیدان، استاد علوم سیاسی و روابط بین الملل در فرانسه در گفت وگو با رادیو اسپوتنیک گفت، فرانسه به مشارکت حزب الله به عنوان یک گروه سیاسی در لبنان و مذاکرات میان این حزب و سایر گروه های لبنانی اذعان دارد و هدفش آرام کردن وضعیت این کشور و نظارت بر سیاست خارجی آن است.

جو بایدن، رییس جمهوری جدید آمریکا بدون شک در پاسخ به این تلاش های فرانسه سیاست خود را در قبال حزب الله تغییر خواهد داد اما سوالی که مطرح است این است که چه وقت این تغییر اتفاق می افتد.

وی افزود، بایدن همیشه از زمانی که معاون باراک اوباما، رییس جمهوری پیشین آمریکا بود، روابط خوبی با فرانسه داشت .

زیدان ادامه داد، البته اگر بایدن بخواهد حزب الله را یک سازمان تروریستی قلمداد کند، این مساله فرانسه را در وضعیت ناخوشایندی قرار می دهد زیرا تعامل پاریس با دول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بایدن در پاسخ به فرانسه سیاست خود را در قبال حزب الله لبنان تغییر می دهد

بایدن در پاسخ به فرانسه سیاست خود را در قبال حزب الله لبنان تغییر می دهد