مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 09:502021-01-27سياسي

خطیب زاده: برای صلح افغانستان سرمایه گذاری زیادی کرده ایم


سخنگوی وزارت خارجه کشورمان ضمن ارائه توضیحاتی در مورد سفر هیأت سیاسی طالبان به ایران و اهمیت تحقق صلح در افغانستان برای کشورمان گفت: ما برای صلح افغانستان سرمایه گذاری زیادی کرده ایم.

- سخنگوی وزارت خارجه کشورمان ضمن ارائه توضیحاتی در مورد سفر هیأت سیاسی طالبان به ایران و اهمیت تحقق صلح در افغانستان برای کشورمان گفت: ما برای صلح افغانستان سرمایه گذاری زیادی کرده ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعید خطیب زاده در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هیأت سیاسی طالبان بامداد روز سه شنبه وارد تهران شد و قرار است در طول این سفر با تعدادی از مسئولان کشورمان از جمله شخص وزیر خارجه و نماینده ویژه وزیر خارجه در امور افغانستان رایزنی و گفت و گوهایی داشته باشد، تصریح کرد: طی روزهای گذشته نماینده ویژه وزارت امور خارجه در امور افغانستان گفت وگوهای ویژه ای را با همتایان روسی و آلمانی خود، همچنین نماینده سازمان ملل در امور افغانستان، وزیر خارجه افغانستان و همچنین آقای عبدالله عبدالله رییس شورای عالی مصالحه افغانستان داشته است.

وی با بیان اینکه در این سفر سعی می کنیم ابعاد مختلف و مرتبط با مذاکرات صلح افغانستان و تلاش برای تحقق صلح پایدار در این کشور را مورد بررسی قرار دهیم، افزود: ما برای تحقق صلح در افغانستان سرمایه گذاری زیادی کرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطیب زاده: برای صلح افغانستان سرمایه گذاری زیادی کرده ایم

خطیب زاده: برای صلح افغانستان سرمایه گذاری زیادی کرده ایم