مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 09:402021-01-27سياسي

آیوازیان در دیدار ظریف عنوان کرد: ایران چهارمین همکار اقتصادی ارمنستان


وزیر خارجه ارمنستان در دیدار ظریف ایران را چهارمین همکار اقتصادی ارمنستان خواند و نقش مهم ایران در برقراری ثبات و امنیت در منطقه را مورد اشاره قرار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که در سومین مرحله از سفر منطقه ای خود امروز (چهارشنبه) در ایروان حضور دارد، با آیوازیان وزیر امور خارجه این کشور دیدار و در خصوص موضوعات مورد علاقه دو کشور در حوزه روابط دوجانبه و همچنین تحولات منطقه گفت وگو و تبادل نظر کرد.

وزیر امور خارجه ایران در این دیدار با اشاره به روابط خوب و دوستانه و حسن همجواری بین دو کشور، به عنوان دو تمدن کهن و برخوردار از تاریخی طولانی، ارمنستان را همسایه ای مهم برای جمهوری اسلامی ایران خواند و روابط دو کشور را نماد تعامل و گفت وگوی پیروان دو دین در کنار یکدیگر ارزیابی کرد.

ظریف با تاکید بر اهمیت تمامیت ارضی و استقلال و حاکمیت ملی همه کشورهای منطقه از جمله جمهوری ارمنستان، رعایت حقوق همه قومیت ها در منطقه را ضروری برشمرد و تمامیت ارضی ارمنستان را خط قرمز جمهوری اسلامی ایران ذکر کرد که پیش از این نیز به صراحت بیان شده است.

* ایران به عنوان کشور همسایه، از هرگونه درگیری رقت بار در منطقه متضرر می شود وزیر امور خارجه کشورمان تصمیم دولت ارمنستان و ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیوازیان در دیدار ظریف عنوان کرد: ایران چهارمین همکار اقتصادی ارمنستان

آیوازیان در دیدار ظریف عنوان کرد: ایران چهارمین همکار اقتصادی ارمنستان