مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 08:102021-01-27اقتصادي

اوج گیری آرام کرونا در گلستان و سهل انگاری مردم


اعلام خروج گلستان از وضعیت قرمز شیوع کرونا و آبی و زرد شدن اغلب شهرها پس از چند هفته، به کاهش رعایت شیوه نامه های بهداشتی توسط مردم انجامید که نتیجه آن سیر صعودی دوباره ابتلا به کووید 19 در گلستان است.

- تلاش مدافعان سلامت بخش کرونا بیمارستان کوثر کرج.

عکس: ایکنا، به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، ایرنا نوشت: شلوغی دوباره تالارهای عروسی، برپایی مجالس جشن و عزای خانگی، ازدحام بازارهای هفتگی، پاساژها و مراکز خرید، ترافیک دوباره معابر و شلوغی تفرجگاه های استان از جمله نشانه های ساده انگاری مردم برای اجرای پروتکل های بهداشتی است.

از سوی دیگر برگزاری جلسه با حضور تعداد روسا و مدیران کل و نشست های خبری با حضور زیاد خبرنگاران در محیط های کوچک، از جمله نشانه های کاهش سطح رعایت شیوه نامه ها در دستگاه های اجرایی است.

در وصف کم توجهی مدیران به رعایت شیوه نامه های بهداشتی همین مثال کافی است که در یکی از ادارات کل جلسه ای با محوریت جوانان برگزار شد که در آن افزون بر 60 نفر در محیطی کوچک چند ساعت بدون رعایت فاصله گذاری نشسته و به تبادل نظر پرداختند.

علی اسفندیاری از شهروندان گلستانی به ایرنا گفت : روند رو به صعود شیوع کرونا دوباره آغاز شده و بدون همراهی و رعایت مردم این فرایند قابل کنترل نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوج گیری آرام کرونا در گلستان و سهل انگاری مردم

اوج گیری آرام کرونا در گلستان و سهل انگاری مردم