مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 08:052021-01-27اقتصادي

جدال بر سر استاندارد برنج ادامه دارد!


ستاد تنظیم بازار که دو ماه پیش درخواست تداوم تعویق استاندارد 127 را داشت، حالا مقرر کرده محموله های ثبت سفارش شده در حال حمل و موجود در بنادر و گمرکات کشور بر اساس شرایط دوره تعلیق استاندارد 127 نوع برنج در بخش مشخصات فیزیکی (ظاهری) ترخیص می شود.

- ستاد تنظیم بازار که دو ماه پیش درخواست تداوم تعویق استاندارد 127 را داشت، حالا مقرر کرده محموله های ثبت سفارش شده در حال حمل و موجود در بنادر و گمرکات کشور بر اساس شرایط دوره تعلیق استاندارد 127 نوع برنج در بخش مشخصات فیزیکی (ظاهری) ترخیص می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عباس قبادی، دبیر ستاد تنظیم بازار طی نامه ای به رییس سازمان ملی استاندارد اعلام کرده که عدم اصلاح استاندارد 127 برنج منجر به توقف ترخیص کالا و در نتیجه افزایش قیمت در بازار شده، بنابراین بر اساس مصوبات اخیر ستاد تنظیم بازار و تسهیل و تسریع در واردات برنج، مقرر شده محموله های ثبت سفارش شده در حال حمل و موجود در بنادر و گمرکات کشور بر اساس شرایط دوره تعلیق استاندارد فوق ترخیص و مشمول ضوابط فعلی نشود.

همچنین تا زمانی که سازمان ملی استاندارد نسبت به تجدیدنظر در استاندارد 127 اقدام نکرده، بند فوق به قوت خود باقی خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدال بر سر استاندارد برنج ادامه دارد!

جدال بر سر استاندارد برنج ادامه دارد!