مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 07:552021-01-27اجتماعي

18 باب نمازخانه جدید به مدارس گیلان اضافه می شود


مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به اینکه 18 باب نمازخانه در استان در حال احداث است، گفت: 227 امام جماعت در مدارس استان اقامه نماز می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد رحمتی صبح چهارشنبه در شورای استانی نماز، توجه به نماز را اولویت آموزش و پرورش دانست و بیان کرد: در حال حاضر 2 هزار و 26 مدرسه در گیلان نمازخانه دارند.

وی با اشاره به اینکه 18 باب نمازخانه در گیلان در حال احداث است، گفت: 227 امام جماعت در مدارس استان اقامه نماز می کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه هزار و 852 همکار فرهنگی نیز به کار اقامه نماز در مدارس می پردازند، افزود: 17 هزار فرهنگی در طرح مدیریت اقامه نماز شرکت کردند.

تحقق ظرفیت های بالقوه جهت ترویج نماز در جامعه دبیر ششمین شورای استانی نماز گیلان نیز در این جلسه با بیان اینکه ستاد اقامه نماز درصدد تقویت باورها و معرفی ارزش های نماز است، اظهار کرد: این ستاد با هدف داشتن جامعه ای پویا و معنوی فعالیت می کند.

کیمیا تنهایی با اشاره به اینکه توجه به استفاده از ظرفیت مدارس در این حوزه مهم است بیان کرد: پیوند نماز، خانه مدرسه و مسجد برای ترویج نماز در جامعه اهمیت دارد.

وی افزود: حساس کردن مردم و مسئولان جهت رفع کمبودهای اقامه نماز، بهره گیری از ظرفیت های بالقوه، تحقق پیام های مقام معظم رهبری در خصوص نماز و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

18 باب نمازخانه جدید به مدارس گیلان اضافه می شود

18 باب نمازخانه جدید به مدارس گیلان اضافه می شود