مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 07:252021-01-27سياسي

انقلاب ایران بزرگترین شکست آمریکا بود


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: هدف اصلی انقلاب مقابله با استکبار بوده و این انقلاب بزرگ ترین شکست آمریکا بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد علی احمدی صبح چهارشنبه در نشست خبری شورای تبلیغات اسلامی در خصوص برنامه های دهه فجر، حرکت 22 بهمن را یک حرکت دینی شمرد و اظهار داشت: پایگاه انقلاب مساجد بود و هدف آن ایجاد حاکمیت دینی در کشور بوده و رهبر نیز یک مرجع دینی بوده اند که نشان می دهد این انقلاب دینی بوده است و شعار اصلی و محور اصلی آن رهبر انقلاب بوده اند.

وی افزود: آرمان های این انقلاب دینی بود و این موضوع از شعارها پیداست و این حرکت، حرکتی دینی است و مقاومت نیز بر سر ارزش ها و احیای شعارهای قرآن و احکام دین بود و انقلاب، مردم و امام برابر ذلت و خواری حاکمان این کشور ایستاد و قبول نکردند که استکبار باعث ذلت مردم شود.

عصبانیت سال 42 امام باعث حرکت مردم شد رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان تصریح کرد: فریادهای امام در سال 42 و عصبانیت ایشان از ذلت مردم باعث حرکت مردم شد و مردم با چپاول استکبار مقابله کردند، زیرا در دوران شاه 15 روز یک بار شاهان و حامیان با نمایندگان انگلیس و آمریکا نشست داشتند و این به معنای فرمان بری از آنهاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب ایران بزرگترین شکست آمریکا بود

انقلاب ایران بزرگترین شکست آمریکا بود