مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 06:252021-01-27اقتصادي

12 مرکز خدمات بهزیستی مثبت زندگی در خرمشهر آماده افتتاح هستند


رییس اداره بهزیستی شهرستان خرمشهر گفت: به مناسبت دهه فجر، 12 مرکز خدمات بهزیستی مثبت زندگی در این شهرستان آماده افتتاح و راه اندازی هستند.

- لیلا هفت جوش در گفت وگو با خبرنگار مهر ، ضمن تبریک فرا رسیدن دهه فجر، از آمادگی افتتاح و راه اندازی 12 مرکز خدمات بهزیستی مثبت زندگی در شهرستان خرمشهر خبر داد و افزود: بر اساس بند چهار ماده 26 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت، توسط بخش غیردولتی، این مراکز که از سازمان بهزیستی مجوز خود را گرفته اند، کار آماده سازی آنها رو به اتمام است.

وی از ایجاد اشتغال زایی نزدیک به 60 نفر از شهروندان خرمشهری در این مراکز خبر داد و اظهار کرد: این شهروندان که تحصیلات عالی دارند، در راستای ارائه خدمات حمایتی و تخصصی به جامعه هدف سازمان بهزیستی و نیازمندان، در محلات و مناطق مختلف این شهرستان مشغول به کار می شوند.

رییس اداره بهزیستی شهرستان خرمشهر با تأکید بر اینکه تأسیس و راه اندازی این مراکز باعث کمک و تسهیل در دسترسی آسان جامعه هدف بهزیستی و نیازمندان به خدمات بهزیستی می شود، افزود: همچنین گسترش خدمات بهزیستی، کاهش ترددهای غیرضروری مددجویان به مراکز ادارات، و تقویت رویکردهای خانواده محور و محله محور، ارائه خدمات به صورت الکترونیکی و همچنین توزیع عادلانه خدمات سازمان از دیگر اهداف تأسیس این مرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 مرکز خدمات بهزیستی مثبت زندگی در خرمشهر آماده افتتاح هستند

12 مرکز خدمات بهزیستی مثبت زندگی در خرمشهر آماده افتتاح هستند