مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 19:202021-01-26سياسي

افتتاح مرکز بازتوانی معتادان قم


مرکز جامع درمان و بازتوانی قم و 22 استان دیگر به صورت ویدئوکنفرانس توسط محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افتتاح شد.

- مدیرکل بهزیستی قم، در آیین افتتاح این مرکز عنوان کرد: پیرو برنامه ریزی سازمان بهزیستی کشور مقرر شد در هر استان یک مرکز جامع درمان و بازتوانی معتادان افتتاح و راه اندازی شود که تاکنون در 6 مرکز استان این مرکزها افتتاح شده است.

پهلوانی افزود: امروز افتتاح 23 مرکز دیگر، در مراسمی با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رییس سازمان بهزیستی کشور، دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور، معاون اجتماعی قوه قضاییه و جمعی از مسئولان کشوری و لشکری انجام شد.

وی با اشاره به راه اندازی این مراکز با مجوز بهزیستی و مدیریت بخش غیردولتی افزود: در استان قم این مرکز با مجوز و نظارت این اداره کل و توسط بخش خصوصی در زمینی به مساحت 5200 متر مربع، با زیربنای 1300 متر مربع و ظرفیت اسمی 100 تَن (که مرکز تا 170 تن نیز قابلیت افزایش ظرفیت دارد) و سرمایه گذاری 14 میلیارد ریال توسط بخش خصوصی راه اندازی شد.

مدیرکل بهزیستی قم خاطرنشان کرد: همچنین هر دوره، ظرفیت کارگاهی، آموزش مهارت های فنی وحرفه ای به 20 معتاد بهبودیافته را، دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح مرکز بازتوانی معتادان قم

افتتاح مرکز بازتوانی معتادان قم