مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 16:202021-01-26سياسي

پاسخ احمد توکلی به انتقادات از افشاگری در مورد ماجرای غسال آیت الله مصباح


«از برادران انقلابی دلسوز همیشه در صحنه، انتظار داریم که به این موضع گیری ما که زمامداران و علما نباید بر سفره ضیافت کسانی بنشینند، - احمد توکلی خطاب به منتقدان نوشت: از برادران انقلابی دلسوز همیشه در صحنه، انتظار داریم که به این موضع گیری ما که زمامداران و علما نباید بر سفره ضیافت کسانی بنشینند، که در مهمانی شان ثروتمندان استقبال می شوند و بینوایان رانده.

رادران کجای متن ما تعریضی به مرحوم آیت الله مصباح داشت!؟ دشمن کارش تخریب است و هر روز با صدها خبر راست و دروغ مشغول کار خویش است.

به این بهانه واهی که هرچه بگوییم بالاخره درونش مستمسکی پیدا خواند کرد، باید سکوت کنیم و چشم بر این دمل چرکین فساد که هر روز بزرگ تر می شود ببندیم!؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ احمد توکلی، رییس هیات مدیره دیده بان شفافیت و عدالت، در ادامه یادداشت های خود در خصوص ماجرای غسال آیت الله مصباح یزدی توضیحات جدیدی در خصوص این موضوع ارائه کرد و پاسخ منتقدان را داد.

در یادداشت احمد توکلی آمده است: وقتی هشدار دادیم که علما و امراء از ثروتمندان ظاهرالصلاح بپرهیزند، کدهایی به اصحاب ثروت و قدرت دادیم.

ممکن است برای عموم مردم، گرفتن پیام آن ها مشکل باشد، اما آن ها که بسان موریانه از درون در حال جویدن پایه های اقتدار حکومت هستند، خوب متوجه هستند و باید حواسشان را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ احمد توکلی به انتقادات از افشاگری در مورد ماجرای غسال آیت الله مصباح

پاسخ احمد توکلی به انتقادات از افشاگری در مورد ماجرای غسال آیت الله مصباح