مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 15:502021-01-26سياسي

لزوم توسعه کمی و کیفی فعالیت های قرارگاه خاتم الاوصیاء(عج) در سیستان وبلوچستان


نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان گفت: توسعه کمی و کیفی و گسترش فعالیت ها به سایر مساجد و محلات سیستان وبلوچستان از ماموریت های بنیاد خاتم الاوصیاء(عج) است.

- لزوم توسعه کمی و کیفی فعالیت های قرارگاه خاتم الاوصیاء(عج) در سیستان وبلوچستان ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان گفت: توسعه کمی و کیفی و گسترش فعالیت ها به سایر مساجد و محلات سیستان وبلوچستان از ماموریت های بنیاد خاتم الاوصیاء(عج) است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا مصطفی محامی در نشست قرارگاه تحول اجتماعی شهید اسداللهی بنیاد خاتم الاوصیاء(عج) سیستان وبلوچستان که با هدف ساماندهی مساجد حاشیه شهر زاهدان تشکیل شده است، با بیان این که رهبر معظم انقلاب اسلامی حاشیه نشینی را یکی از چالش های کشور می دانند، اظهار کرد: از این جهت کار در محلات و حاشیه شهرها مهم است و شرایط موجود زیبنده انقلاب اسلامی نیست.

نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان با ارزشمند دانستن خدمت در جهت رفع محرومیت های حاشیه شهر، افزود: این اقدام علاوه بر این که گردوغبار محرومیت را از چهره شهر می زداید، باعث حفظ آبروی نظام اسلامی خواهد شد.

امام جمعه زاهدان بیان داشت: حضرت امام خمینی(ره) منشأ انقلاب اسلامی را مردم پابرهنه عنوان کرده اند که در مسیر حق از تمام هستی خود گذشتند و وارد عر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توسعه کمی و کیفی فعالیت های قرارگاه خاتم الاوصیاء(عج) در سیستان وبلوچستان

لزوم توسعه کمی و کیفی فعالیت های قرارگاه خاتم الاوصیاء(عج) در سیستان وبلوچستان