مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 15:102021-01-26اقتصادي

بهره برداری از پروژه آبرسانی به 40 روستای یزد تا پایان امسال


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب یزد با اشاره به آغاز عملیات اجرایی فاز دو آبرسانی به خضرآباد گفت: پروژه آبرسانی به 40 روستای یزد اسفندماه با حضور وزیر نیرو بهره برداری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، اصغر ریاضتی در آیین کلنگ زنی فاز دو مجتمع آبرسانی امام حسین(ع) بخش خضرآباد اظهار داشت: در مجموعه استان یزد در حال انجام پروژه های عمرانی و ارائه خدمات به 500 روستا با اعتبار بالغ بر 400 میلیارد تومان از منابع ماده 56 و اعتبارات جاری شرکت هستیم.

وی افزود: برنامه ریزی صورت گرفته که به مرور زمان از این پروژه ها بهره برداری شود و نخستین مورد آن ابتدای اسفند است و با توسط وزیر نیرو طرح آبرسانی 40 روزستا با اعتباری بالغ بر 52 میلیارد تومان بهره برداری می شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب یزد به پروژه فاز دوم آبرسانی به خضرآباد اشاره کرد و گفت: در فاز نخست این پروژه بالغ بر 25 کیلومتر لوله کشی و یک هزار متر مکعب مخزن ذخیره در سال 97 ایجاد شد.

ریاضتی تصریح کرد: در فاز دوم هم در طول دو ماه گذشته و با توجه به تاکید دکتر جوکار فعالیت اجرایی شروع شده و در حال فعالیت هستیم.

وی ادامه داد: مجموع فاز دوم این پروژه شامل کیلومتر خطوط آبرسانی، 2500 متر مکعب مخزن و 9 باب ایستگاه پمپاژ هست که مجموعا 25 میلیارد تومان اعتبار برای آن در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از پروژه آبرسانی به 40 روستای یزد تا پایان امسال

بهره برداری از پروژه آبرسانی به 40 روستای یزد تا پایان امسال