مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 14:552021-01-26اجتماعي

تصویب منطقه حفاظت شده انزان شهرستان مشگین شهر


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل از تصویب منطقه حفاظت شده انزان مشگین شهر در شورای عالی حفاظت محیط زیست کشور بعد از 9 سال پیگیری خبر داد.

- سعید شهند بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه از سال 1390 شاهد تصویب و ارتقا منطقه حفاظت شده در استان اردبیل نبوده ایم اظهار کرد: در طی مذاکرات و ارائه مستندات محیط زیستی از منطقه انزان مشگین شهر و ارائه الگوهای نوین زیست محیطی جهت تصویب این منطقه به عنوان منطقه حفاظت شده، سرانجام عصر روز دوشنبه با بررسی های انجام گرفته توسط شورای عالی حفاظت محیط زیست کشور این منطقه نیز به جمع 2 منطقه حفاظت شده استان اردبیل پیوست.

وی در ادامه به تشریح ویژگی های زیست محیطی این منطقه پرداخت و افزود: منطقه شکار ممنوع انزان مشگین شهر به مساحت بیش از 32 هزار هکتار به عنوان منطقه حفاظت شده ارتقا پیدا کرد و با ارتقا این سطح حفاظت شده، مجموع مساحت اراضی تحت حفاظت شده اداره کل محیط زیست استان اردبیل به بیش از 173 هزار هکتار افزایش یافت.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان اردبیل میانگین استاندارد ملی مناطق حفاظت شده را 11 درصد عنوان کرد و گفت: با اضافه شدن مساحت 32 هزار هکتاری انزان مشگین شهر به سطح مناطق حفاظت شده استان، میانگین شاخص اراضی تحت حفاظت اردبیل به 9.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب منطقه حفاظت شده انزان شهرستان مشگین شهر

تصویب منطقه حفاظت شده انزان شهرستان مشگین شهر