مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 14:252021-01-26اقتصادي

راه اندازی مرکز جامع درمان اعتیاد با اختلال مصرف مواد در شیراز


آیین گشایش جامع درمان اعتیاد با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ریاست سازمان بهزیستی کشور ، استاندار و مسئولین استانی هم زمان در 23 استان به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، آیین گشایش جامع درمان اعتیاد  با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ریاست سازمان بهزیستی کشور ، استاندار و مسئولین استانی  هم زمان در 23 استان کشور به صورت ویدیو کنفرانس انجام شد.

مدیرکل بهزیستی فارس با  بیان اینکه این مرکز در  مساحت 36 هزار متر فضای باز و هزار متر زیربنا احداث شده است، افزود: این مرکز دارای واحدهای سم زدایی اقامتی، سرپایی همچنین شامل کارگاه خیاطی، سنگ تراشی-گوهر تراشی، کشت گیاهان دارویی است.

 سیدمحمدصادق کشفی نژاد همچنین با اشاره به  روند درمان افراد در این مرکز تصریح کرد: سم زدایی فرد به مدت دو هفته ، بازتوانی اجتماعی به مدت سه ماه و نیم همچنین آموزش های پیشگیری و مهارتهای زندگی به مدت هشت ماه بعد از اتمام دوره و ترخیص فرد توسط متخصصان توانمند مرکز صورت می گیرد .

وی با بیان مهمترین مزیت های این مرکز، اضافه کرد : درمان غیردارویی به صورت پرهیزمداری  یکی از مهم ترین مزیت ها است که فرد با روند طبیعی و کمک گرفتن از متخصصان روان درمان، دوره های آموزش سلامت زندگی، اشتغال پروری و اعطای وام پس از ترخی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی مرکز جامع درمان اعتیاد با اختلال مصرف مواد در شیراز

راه اندازی مرکز جامع درمان اعتیاد با اختلال مصرف مواد در شیراز