مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 12:552021-01-26بين الملل

پکن: بایدن از ترامپ عبرت بگیرد


سخنگوی وزارت خارجه چین امروز (سه شنبه) گفت، امیدواریم که دولت جدید در آمریکا از بحرانی که روابط دو جانبه میان واشنگتن و پکن در زمان ریاست جمهوری ترامپ را در گرفته بود، - سخنگوی وزارت خارجه چین امروز (سه شنبه) گفت، امیدواریم که دولت جدید در آمریکا از بحرانی که روابط دو جانبه میان واشنگتن و پکن در زمان ریاست جمهوری ترامپ را در گرفته بود، عبرت بگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ژائو لیجیان، سخنگوی وزارت خارجه چین در یک نشست خبری گفت: ما امیدواریم که دولت جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا تلاش کند تا از پسرفت هایی که سیاست دونالد ترامپ، رییس جمهوری سابق آمریکا در قبال روابط با چین داشت، درس بگیرد و روابط بین دو کشور را مدنظر قرار دهد و به سیاست مذاکرات سازنده و مثبت بپردازد.

ما امیدواریم که دو کشور به دنبال بازگشت به روابط سالم و با دوام باشند.

وی به این نکته نیز اشاره کرد که در طول این سال ها دولت ترامپ چندین خطا در ارتباط با چین انجام داد و چین را رقیب دانست و اقداماتی در راستای تضغیف منافع چین انجام داد.

سخنگوی وزارت خارجه چین ادامه داد، دو کشور باید همکاری خود را تقویت کنند زیرا منافع مشترکی دارند و مسئولیت حفظ صلح بین المللی را بر عهده دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پکن: بایدن از ترامپ عبرت بگیرد

پکن: بایدن از ترامپ عبرت بگیرد