مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 12:502021-01-26اقتصادي

قیمت تمام شده هر کیلوگرم مرغ 23 هزارتومان است


کانون سراسری مرغداران گوشتی برآورد رییس مجلس مبنی بر 10هزارتومان بودن قیمت تمام شده هر کیلوگرم مرغ را نادرست خواند و تاکید کرد: قیمت تمام شده 23هزارتومان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازموکدا بر حفظ و پایداری و تولید داخلی و اشتغال پافشاری دارند با هر نیت و هدفی مطرح شده باشد رویکردی واردات محور، ضد تولید و به دور از واقعیت موجود در بازار برای دومین صنعت کشور از نظر حجم سرمایه گذاری و اشتغال تلقی می شود و تصور می گردد این سخنان به واسطه اطلاعات غلطی که به جنابعالی منتقل گردیده، بیان شده است.

فلذا با توجه به انعکاس وسیع فرمایشات حضرتعالی و برداشت های متفاوت از آن و نگرانی ها و دغدغه های تولید کنندگان نسبت به این رویکرد و به منظور جلوگیری از برداشت های مخدوش از دیدگاه ها، منش و رویکرد حضرتعالی که قطعاً چیزی نیست که عنوان شده انتظار می رود به نحو مقتضی نسبت به اصلاح موارد مطروحه، کمک به رفع موانع تولید، کاهش هزینه تمام شده و قطع دست سودجویان و واسطه ها در بخش های مختلف زنجیره تولید مرغ و کمک به رشد و تعالی صنعت مساعدت لازم را مبذول فرمایید.

ضمناً در جدول مندرج در نامه برخی از هزینه های تولید هر قطعه مرغ زنده با نهاده دولتی و با پول رایج کشور جهت استحضار تقدیم می گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت تمام شده هر کیلوگرم مرغ 23 هزارتومان است

قیمت تمام شده هر کیلوگرم مرغ 23 هزارتومان است