مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 12:402021-01-26سياسي

کمیسیون آموزش علت حادثه آتش سوزی در کانکس معلمان در دزفول را بررسی می کند


یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از بررسی علت و مقصران احتمالی حادثه آتش سوزی کانکس معلمان در دزفول در کمیسیون آموزش خبر داد و تاکید کرد که باید آموزش و پرورش مکانهای ناامن مرتبط با مدارس را جمع آوری کند.

- یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از بررسی علت و مقصران احتمالی حادثه آتش سوزی کانکس معلمان در دزفول در کمیسیون آموزش خبر داد و تاکید کرد که باید آموزش و پرورش مکانهای ناامن مرتبط با مدارس را جمع آوری کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد نادری در واکنش به آتش سوزی کانکس معلمان در دزفول، با تاسف بارخواندن این حادثه، در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: ضمن بررسی علت و مقصران احتمالی این حادثه در کمیسیون آموزش؛ از آموزش و پرورش خواهیم خواست تا نسبت به جمع آوری مکانهای ناامن مرتبط با مدارس و مخصوصا مکانهای کپری وکانکسی؛ زمان تعیین کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزارت آموزش و پرورش در پی وقوع حادثه تاسف برانگیز اصابت صاعقه و آتش سوزی کانکس محل اسکان فرهنگیان در سردشت دزفول در اطلاعیه ای توضیح داد مه این حادثه حوالی ساعت 21 سه شنبه (30دی ماه) رخ داد و متاسفانه بر اثر برخورد صاعقه به کانکس محل اسکان همکاران فرهنگی سه نفر از معلمان در منطقه چشمه شیرین و کنگرستان بخش سردشت دزفول دچار سوختگی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیسیون آموزش علت حادثه آتش سوزی در کانکس معلمان در دزفول را بررسی می کند

کمیسیون آموزش علت حادثه آتش سوزی در کانکس معلمان در دزفول را بررسی می کند