مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 12:152021-01-26سياسي

وجود 34 منطقه کم برخوردار و آسیب دیده در مازندران


مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران، از تخصیص 25 میلیارد ریال اعتبار برای مناطق محروم پنج شهر استان خبر داد و گفت: 34 منطقه استان کم برخوردار و آسیب دیده هستند.

- علی رجبی وندچالی در حاشیه بازدید اعضای کارگروه اجتماعی مناطق حاشیه نشین استان که به محوریت مشکلات ساکنان رضوان 38 آمل به خبرنگار مهر گفت، درجلسه ای با فرماندار شهرستان آمل مقرر شد، تا موانع اداری که باعث تأخیر در ارائه خدمات به منطقه محروم رضوان 38 این شهر شده برطرف و یا در سطح ادارات کل آنها تصمیم گیری شود.

وی افزود: مقرر شد همه نیازمندی ها و کمبودهای اهالی منطقه رضوان 38 آمل توسط این کارگروه استانی درقالب یک کتابچه جمع آوری و سپس برای اجرا اولویت بندی شود.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران اضافه کرد، متأسفانه برخی قوانین دست وپاگیر اداری مانع انجام خدمات اولیه به مناطق محروم وآسیب دیده شهری استان ازجمله رضوان 38 شده و این مسئله باعث طولانی شدن انجام کارها و گلایه ساکنان این مناطق شده است.

خدمات انجام شده دررضوان 38 کافی نیست رجبی، با بیان اینکه وضع بیشتر مناطق محروم وآسیب دیده شهری استان ازجمله رضوان 38 ونیز امت آباد در شهر آمل در مقایسه با سال های قبل بهتر شده وخدمات اولیه نیزبه ساکنان آنها داده شده است، گفت، در بیشتر این من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 34 منطقه کم برخوردار و آسیب دیده در مازندران

وجود 34 منطقه کم برخوردار و آسیب دیده در مازندران