مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 11:202021-01-26ورزشي

جریمه و محرومیت در انتظار رحمتی، قلعه نویی و گل محمدی؟


فدراسیون فوتبال در اطلاعیه ای از ورود به اظهارات مطرح شده در یک برنامه تلویزیونی از سوی مربیانی مانند رحمتی، گل محمدی و قلعه نویی خبر داده و این موارد را مصادیق نشر اکاذیب دانسته و این موضوع را جهت بررسی، - فدراسیون فوتبال در اطلاعیه ای از ورود به اظهارات مطرح شده در یک برنامه تلویزیونی از سوی مربیانی مانند رحمتی، گل محمدی و قلعه نویی خبر داده و این موارد را مصادیق نشر اکاذیب دانسته و این موضوع را جهت بررسی، تعقیب و رسیدگی به ارکان قضایی فدراسیون ارجاع کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با گذشت 12 هفته از لیگ برتر، اکثر تیم ها از مشکلات و اشتباهات داوری گلایه دارند و حالا صدای ساکت ترین مربیان هم در آمده است.

در این بین برخی از مربیان و ارکان تیم ها سناریوهایی هم برای ناکامی های خود دارند.

دیشب سه مربی لیگ برتری یعنی یحیی گل محمدی، امیر قلعه نویی و سید مهدی رحمتی در برنامه تلویزیونی فوتبال برتر، اظهاراتی را در رابطه برخی اقدامات از جمله چینش داوران و برنامه ریزی مسابقات مطرح شد که باعث نتیجه نگرفتن تیمشان شده است.

طرح این مسائل توسط این سه چهره سرشناس باعث انتشار بیانیه ای عجیب از سوی فدراسیون فوتبال شده که اهالی فوتبال را به رعایت کدهای اخلاقی دعوت کرده و به متخلفان هشدار داده است: با عنایت به کدهای اخلاقی، مقررات انضباطی و مقر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریمه و محرومیت در انتظار رحمتی، قلعه نویی و گل محمدی؟

جریمه و محرومیت در انتظار رحمتی، قلعه نویی و گل محمدی؟