مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 10:452021-01-26ورزشي

بازیکنان نباید مورد همجه حاشیه نشینان هندبال قرار بگیرند


جدول مسابقات از همان ابتدا مشکل داشت و نباید به گونه ای طراحی می شد که در نهایت امتیازات تیم ها سرنوشت تیم های صعود کننده را به این نحو تعیین کند.

- ایسنا/اصفهان سرمربی تیم هندبال سپاهان گفت: جدول مسابقات از همان ابتدا مشکل داشت و نباید به گونه ای طراحی می شد که در نهایت امتیازات تیم ها سرنوشت تیم های صعود کننده را به این نحو تعیین کند.

محسن طاهری در گفت گو با ایسنا، در خصوص شائبه های تساوی دو تیم سپاهان و فرازبام، که از سوی تیم هندبال طبس مطرح شد، اظهار کرد: جدول مسابقات به گونه ای طراحی شده بود که امتیازات برد و باخت تیم ها در مقطعی تاثیرگذار شد، اما با توجه به امتیازات سپاهان، نتیجه بازی آخر برای تیم تاثیری در صعود تیم نداشت و این مساوی، یک امتیاز برای ما و یک امتیاز برای فرازبام به همراه داشت که به منجر به صعود فرازبام همراه سپاهان شد، در حالی که اگر ما در این مسابقه فرازبام را شکست می دادیم آن ها حذف و تیم طبس صعود می کرد و همچنین در صورت برد فرازبام مقابل ما با 2 امتیاز بیشتر صعود می کرد و تیم طبس حذف می شد.

وی افزود: طبیعی بود با توجه به شرایط جدول، تیم طبس که سرنوشت آن به بازی ما بستگی داشت در مقابل بازی ما و فرازبام جبهه گیری کنند و همه این موضوع را می دانستند، بعد از بازی شیراز که تیم طبس و کیمیا کاشت مساوی کردند این مسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازیکنان نباید مورد همجه حاشیه نشینان هندبال قرار بگیرند

بازیکنان نباید مورد همجه حاشیه نشینان هندبال قرار بگیرند