مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 10:302021-01-26دانش

منطقه ویژه علم و فناوری در استان گیلان ایجاد شود


استاندار گیلان در دیدار با وزیر علوم با اشاره به تهیه سند علم و فناوری استان، گفت: منطقه ویژه علم و فناوری در استان گیلان ایجاد شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ارسلان زارع در دیدار با وزیر علوم، تحقیقات و فنآوری با بیان اینکه گیلان از معدود استان هایی است که دانشگاه در استان تجزیه نشده و همه دانشکده های دانشگاه گیلان در ذیل همین نام حالت هم افزایی دارند، اظهار کرد: این سیاست اگرچه امسال در طرح ساماندهی دانشگاه ها در سایر استان ها دنبال می شود اما برای اجرای موفق طرح نیاز است تا دانشگاه هایی که تجزیه نشدند، مورد حمایت تشویقی قرار گیرند و محدودیت های آنها برای توسعه رشته ها و تأمین اعتبارات کافی مرتفع شود.

وی با اشاره به در دست تهیه بودن سند علم و فناوری استان، افزود: گیلان نخستین استانی است که گزارش اولیه آن در شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری (عتف) ارائه شده است.

استاندار گیلان با یادآوری اینکه طی پنج سال اخیر بین المللی سازی دانشگاه گیلان در دستور کار قرار گرفته، افزایش چشمگیر دانشجویان خارجی و گسترش ارتباط با دانشگاه های کشورهای حاشیه دریای خزر و کشورهای اوراسیا را در اولویت فعالیت های بین المللی این دانشگاه عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منطقه ویژه علم و فناوری در استان گیلان ایجاد شود

منطقه ویژه علم و فناوری در استان گیلان ایجاد شود