مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 10:302021-01-26پزشكي

کانگورو؛ تامین کننده ماده بیسفنول A


BPA مخفف bisphenol A.

BPA یک ماده شیمیایی صنعتی است که از دهه 1960 برای ساخت برخی پلاستیک ها و رزین ها استفاده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام کانگورو، از بیس فنول A به طور گسترده ای در تولید پلاستیک های پلی کربنات استفاده می شود.

پلاستیک های پلی کربنات به طور گسترده ای در تولید ظروف غذا و نوشیدنی، لنزهای شیشه چشم مقاوم در برابر ضربه، کره زمین، وسایل پزشکی، قطعات الکتریکی و الکترونیکی، لوازم خانگی، قطعات خودرو، تلفن و کلاه ایمنی و ورزشی استفاده می شود.

علاوه بر این، از ورق های پلی کربنات در تابلوهای راهنما، حفاظت از پنجره ها، سازه های سقف، راهروها، گلخانه ها و شیشه های ساختمانی و نورگیرها استفاده می شود.

افزایش فعالیت های ساختمانی و تولید خودرو، دستگاه ها، ابزارها و تجهیزات پزشکی و ظروف، بطری ها و بسته بندی های کنسرو شده برای بسته بندی مواد غذایی و آشامیدنی، در سراسر جهان منجر به افزایش تقاضا برای پلاستیک های پلی کربنات شده است، که تقاضای BPA برای تولید پلاستیک های پلی کربنات را به دنبال دارد.

​​افزایش نگرانی در مورد خطرات بهداشتی ناشی از BPA با چندین مطالعه، مشخص شده که استفاده از BPA در پلاستیک های مورد استفاده در ظروف غذا، اسباب بازی های کودک، بطری های آب و غیره می تواند خطرات سلامتی را برای نوزادان و همچنین بزرگسالان ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کانگورو؛ تامین کننده ماده بیسفنول A

کانگورو؛ تامین کننده ماده بیسفنول A