مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 10:152021-01-26اجتماعي

صدور 10 هزار برگه جریمه تردد شبانه در گیلان


رییس پلیس راهور استان گیلان با انتقاد از عدم همکاری همه مردم در رعایت محدودیت تردد شبانه در ساعات 21 الی 4 صبح، گفت: متاسفانه هر شب حدود 10 هزار برگه جریمه در ساعات ممنوعیت تردد در استان صادر می شود.

- ایسنا/گیلان رییس پلیس راهور استان گیلان با انتقاد از عدم همکاری همه مردم در رعایت محدودیت تردد شبانه در ساعات 21 الی 4 صبح، گفت: متاسفانه هر شب حدود 10 هزار برگه جریمه در ساعات ممنوعیت تردد در استان صادر می شود.

سرهنگ امیر طالبی در گفت وگو با ایسنا در پاسخ به چگونگی استعلام تخلفات خودروها در ایام محدودیت کرونا، اظهار کرد: مالکان خودروها می توانند با مراجعه به دفاتر پلیس 10+ یا آدرس الکترونیکی http://rahvar120.

ir در قسمت استعلام تخلفات خودرو، تخلفات خودرویی خود را مشاهده و پرداخت کنند.

رییس پلیس راهور گیلان با انتقاد از عدم همکاری همه مردم در رعایت محدودیت تردد شبانه در ساعات 21 الی 4 صبح، افزود: 50 درصد مردم همچنان در ساعات اعمال محدودیت شبانه، تردد دارند که متاسفانه به همین دلیل هر شب حدود 10 هزار برگه جریمه در ساعات ممنوعیت تردد در استان صادر می شود.

وی گفت: یک هفته تا 10 روز طول می کشد که این جرائم در سیستم ثبت شوند، پس از آن افراد می توانند نسبت به پرداخت آنها اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور 10 هزار برگه جریمه تردد شبانه در گیلان

صدور 10 هزار برگه جریمه تردد شبانه در گیلان