مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 09:002021-01-26ورزشي

مدیرعامل باشگاه خاتم: حق آرمات 50 درصد قرارداد است/ داورزنی صدای ما را نشنید


مدیرعامل باشگاه خاتم با انتقاد از رای صادر شده توسط دادگاه بر علیه این تیم، اظهار کرد: ما معتقدیم که آرمات باید به حق خود برسد، اما متاسفانه فدراسیون و آقای داورزنی صدای ما را نشنیدند.

- مدیرعامل باشگاه خاتم با انتقاد از رای صادر شده توسط دادگاه بر علیه این تیم، اظهار کرد: ما معتقدیم که آرمات باید به حق خود برسد، اما متاسفانه فدراسیون و آقای داورزنی صدای ما را نشنیدند.

علیرضا جدیدی در گفت وگو با ایسنا، درباره اتفاقات بازی تیم های والیبال خاتم اردکان و فولاد سیرجان، توضیح داد: ما سال گذشته قراردادی با آقای آرمات داشتیم که ایشان بخاطر کسب نتایج ضعیف باشگاه را ترک کرد.

او از ابتدای فصل تا آن مقطعی که بود همه بازی ها بجز تنها یک دیدار را باخت و به همین دلیل خودشان خواستند که از تیم جدا شوند.

جو روانی هم مناسب ادامه حضور ایشان نبود و خود آقای آرمات گفتد که بگذارید من بروم.

ما حتی دفاعیه ای هم در این مورد نوشتیم که آن نامه را از ما گرفته و دیگر هم پس ندادند! او ادامه داد: بعد از این اتفاقات ایشان اواخر ماه یازده سال قبل این موضوع را در کمیته انضباطی فدراسیون مطرح کردند و سپس رای کمیته را به دادگاه بیرون از فدراسیون بردند که دادگاه هم ما را به پرداخت صد درصد این قرار محکوم کرده است! اصلا بردن رای کمیته انضباطی به خارج از فدراسیون ات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل باشگاه خاتم: حق آرمات 50 درصد قرارداد است/ داورزنی صدای ما را نشنید

مدیرعامل باشگاه خاتم: حق آرمات 50 درصد قرارداد است/ داورزنی صدای ما را نشنید