مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 07:552021-01-26سياسي

مصوبه افزایش یارانه ها، پایه پولی کشور را ضعیف می کند


یک نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با اشاره به مصوبه کمیسیون تلفیق بودجه در خصوص افزایش یارانه ها، این تصمیم را کارشناسی شده ندانست و گفت: راهکار اصلی و بنیانی این است که نظام توزیع و تأمین اجتماعی خود را درست کنیم به این معنا که خانواده های نیازمند به شکل اصولی تأمین شوند.

- ایسنا/اصفهان یک نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با اشاره به مصوبه کمیسیون تلفیق بودجه در خصوص افزایش یارانه ها، این تصمیم را کارشناسی شده ندانست و گفت: راهکار اصلی و بنیانی این است که نظام توزیع و تأمین اجتماعی خود را درست کنیم به این معنا که خانواده های نیازمند به شکل اصولی تأمین شوند.

سید محمدجواد ابطحی در گفت وگو با ایسنا در خصوص مصوبه کمیسیون تلفیق مجلس در دو برابر کردن یارانه های نقدی و سه برابر کردن آن از سال آینده برای برخی از دهک های جامعه، اظهار کرد: همیشه این مطلب را تأکید کرده ایم که هر گاه صورت و مخرج یک کسر را در یک عدد ضرب و یا بر یک عدد تقسیم کنیم در نتیجه تفاوتی حاصل نمی شود که این موضوع در مورد یارانه ها هم صدق می کند.

برای مثال 100 هزار تومان روی یارانه ها بگذاریم و از طرف دیگر قیمت اجناس مختلف چند برابر شود چه سودی دارد و حتی ضرر هم دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصوبه افزایش یارانه ها، پایه پولی کشور را ضعیف می کند

مصوبه افزایش یارانه ها، پایه پولی کشور را ضعیف می کند