مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 07:052021-01-26اقتصادي

9.5 میلیون نفر از روستاییان کشور به شبکه آب پایدار متصل می شوند


در حال حاضر هشت میلیون و 400 هزار نفر از هم وطنان روستایی به شبکه آب پایدار متصل هستند که این رقم تا پایان دولت دوازدهم به 9 میلیون و 500 هزار نفر می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا اردکانیان صبح سه شنبه در سی و هشتمین هفته پوییش الف.

ب ایران و افتتاح 11 پروژه آب رسانی به روستاهای استان سمنان اظهار داشت: در هشت سال گذشته به طور متوسط سالانه یک میلیون و 50 هزار نفر از اهالی روستاهای کشور به شبکه آب پایدار متصل شدند.

وی بابیان اینکه درمجموع تاکنون هشت میلیون و 400 هزار نفر از بهره برداران روستایی به این شبکه متصل هستند، افزود: پیش بینی می شود تا پایان دولت دوازدهم این رقم به 9 میلیون و 500 هزار نفر برسد.

وزیر نیرو با تأکید بر اینکه با تداوم اجازه مقام معظم رهبری برای برداشت اعتبار از صندوق توسعه ملی برای اجرای پروژه های آب رسانی و تکمیل این طرح ها در مناطق روستایی در دستور کار است، تصریح کرد: بهره برداری از مابقی پروژه های اجراشده در دولت سیزدهم انجام خواهد شد.

اردکانیان در ادامه بابیان اینکه پیگیری و رفع مشکلات پروژه سد نمرود ازجمله اولویت ها و دغدغه های وزارت نیرو است، خاطرنشان کرد: با بهره برداری از پروژه آب رسانی به روستاهای استان سمنان یک هزار و 700 نفر از این پروژه ها بهره مند می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9.5 میلیون نفر از روستاییان کشور به شبکه آب پایدار متصل می شوند

9.5 میلیون نفر از روستاییان کشور به شبکه آب پایدار متصل می شوند