مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 12:452021-01-25دانش

بازدید معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری از شرکت دانش بنیان ایران دلکو


سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری و هیأت همراه عصر روز گذشته از خطوط تولید و آزمایشگاه های تخصصی بزرگترین واحد دانش بنیان تولید کننده مبدل های کاتالیستی خودرو و موتور سیکلت در خاورمیانه بازدید کردند.

- سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری و هیأت همراه عصر روز گذشته از خطوط تولید و آزمایشگاه های تخصصی بزرگترین واحد دانش بنیان تولید کننده مبدل های کاتالیستی خودرو و موتور سیکلت در خاورمیانه بازدید کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام ایران دلکو، تیم تحقیق و توسعه ایران دلکو که متشکل از نخبگان و دانش آموختگان دانشگاه های معتبر کشور می باشند، ایشان را با نسل جدید نانو کاتالیست های یورو 5 آشنا کردند.

دکتر ستاری ضمن تحسین از فعالیت های انجام شده جهت ارتقاء استاندارد مبدل های کاتالیستی در این مجموعه دانش بنیان، از تنها خط تولید کاتالیست های موتورسیکلت موجود در کشور نیز بازدید کردند.

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در این بازدید همچنین از نزدیک در جریان معضلات و مشکلات پیش روی این واحد تولیدی قرار گرفتند و اظهار داشتند این معاونت همواره در کنار شرکت های پیشروی دانش بنیان در جهت رفع مشکلات آنها خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری از شرکت دانش بنیان ایران دلکو

بازدید معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری از شرکت دانش بنیان ایران دلکو