مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 12:302021-01-25اقتصادي

کرونا 50 درصد کارگاه های نبات و قندر ریز را تعطیل کرد


رییس اتحادیه نبات، آبنبات و قند ریز تهران گفت: تاکنون حداقل 50 درصد از فعالان این حوزه بیکار شده اند و با افزایش قیمت شکر در چند روز اخیر ادامه کار برای مابقی کارگاه ها ناممکن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه رسته های کاری مرتبط با صنف نبات، آبنبات و قند ریز اشاره کرد و گفت: یک بخش کار در حوزه ما تولیدی های کوچک هستند که از 3 تا 10 کارگر دارند و بخشی دیگر فعالان در حوزه توزیع هستند که کار رساندن محصولات کارگاه های کوچک به فروشگاه ها و مراکز فروش را انجام می دهند، البته بخش صنعتی هم هست اما این بخش خسارات کمتری نسبت به دوبخش اولی که صحبت شد، متحمل شده است.

کیک هایی که خوراک گاوها شدند اسلامی در رابطه با شوک کرونا بر بازار صنف خود نیز گفت: بخشی از محصولات ما مانند کیک و بیسکویت دارای تاریخ مصرف حداکثر 40 روز تا دو ماه هستند که تمام محصولات اینگونه ما در سه ماه ابتدایی شیوع کرونا فاسد شدند که یا معدوم شدند یا خوراک گاوها در گاوداری ها شدند.

وی تاکید کرد: اگر صدای صنف ما بلند نیست به دلیل این است که دیگر جانی در رمق نمانده و ازکرونا فقط زخم نخورده ایم و در حقیقت مرده ایم.

اسلامی ادامه داد: بخش مهمی از مشتریان ما بچه های مدرسه ای و دانشجویان بودند که با تعطیلی مراکز آموزشی خوراک میان وعده دانش آموزان و دانشجویان که اغلب کیک و بیسکویت بود به طور کلی مش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا 50 درصد کارگاه های نبات و قندر ریز را تعطیل کرد

کرونا 50 درصد کارگاه های نبات و قندر ریز را تعطیل کرد