مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 11:152021-01-25حوادث

حمله مردان ناشناس به زن جوان در خیابان


عامل اصلی سرقت به عنف یک خانم در نیکشهر سیستان و بلوچستان بازداشت شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نیکشهر از دستگیری سارق به عنف طلاجات و وسایل شخصی شهروندان در عملیات ضربتی پلیس این شهرستان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازرکنا، سرهنگ محمود رضا صادقی اظهار داشت: در پی خبری مبنی بر اینکه خانمی 27 ساله اهل روستای هیچان از توابع شهرستان نیکشهر مقداری طلاجات به همراه موبایل و وسایل شخصی اش توسط 3 مرد ناشناس به زور مورد سرقت قرار گرفته است، پیگیری موضوع به طور ویژه در دستورکار ماموران شهرستان قرارگرفت.

زورگیری از یک خانم 27 ساله نیکشهری توسط 3 مرد او بیان داشت: مأموران دایره مبارزه با سرقت شهرستان با بررسی صحنه وقوع جرم و دریافت مشخصاتی کلی از سارقان و انجام یک سری کار اطلاعاتی موفق به شناسایی محل اختفای یکی از سارقان در یکی از خیابان های نیکشهر شده و در یک اقدام غافلگیرانه و ضربتی وی را دستگیر و به کلانتری انتقال دادند.

دستگیری مرد شیطان صفت در نیکشهر سرهنگ صادقی تصریح کرد: در بازجویی های فنی و اطلاعاتی پلیس مشخص شد، سارق در قالب مسافر بر شخصی با یک دستگاه خودروی سواری پراید سفید رنگ با همدستی 2 نفر دیگر با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت طلاجات و وسایل شخصی مسافران کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله مردان ناشناس به زن جوان در خیابان

حمله مردان ناشناس به زن جوان در خیابان