مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 09:552021-01-25اقتصادي

بخشی از آلودگی اصفهان به نظام کلی ساختمان سازی برمی گردد


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: آنچه مسلم است باید با خودروهای دودزا برخورد شود و قرار است از تردد خودروهای آلاینده در زمان هایی که پیک آلودگی است، - ایسنا/اصفهان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: آنچه مسلم است باید با خودروهای دودزا برخورد شود و قرار است از تردد خودروهای آلاینده در زمان هایی که پیک آلودگی است، جلوگیری شود.

حسن قاضی عسگر پیش از ظهر امروز، (دوشنبه-6 بهمن ماه) در آیین افتتاح نوزدهمین نمایشگاه تجهیزات و تاسیسات سرمایشی و گرمایشی و نهمین نمایشگاه صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب اصفهان، اظهار کرد: باید قدردان وجود نمایشگاه بین المللی اصفهان باشیم و امیدوارم بتوانیم تعداد نمایشگاه های بیشتری را در این محل برپا کنیم تا موجب توسعه اقتصادی و گردش مالی خوبی در استان شود.

وی با اشاره به حوزه تاسیسات، توضیح داد: در حال حاضر به ویژه در سیستم های گرمایشی ساختمان ها به شدت دچار مشکل هستیم و متاسفانه بخشی از دلیل هوای آلوده اصفهان به وضعیت سیستم های تاسیساتی ساختمان ها و نظام کلی ساختمان سازی بر می گردد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان، تصریح کرد: آنچه مسلم است باید با خودروهای دودزا برخورد شود و قرار است از تردد خودروهای آلاینده در زمان هایی که پیک آلودگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشی از آلودگی اصفهان به نظام کلی ساختمان سازی برمی گردد

بخشی از آلودگی اصفهان به نظام کلی ساختمان سازی برمی گردد