مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 09:352021-01-25اجتماعي

جذب 2000 نفر داوطلب جدید به خانه های دوام و ایمنی در سال جاری


معاون آموزش و مشارکت های مردمی مدیریت بحران شهر تهران از جذب 2000 نفر داوطلب جدید در سال جاری برای خانه های دوام و ایمنی خبر داد و گفت: مهم ترین برنامه ما تا پایان سال جاری اتمام آموزش این داوطلبان است.

- معاون آموزش و مشارکت های مردمی مدیریت بحران شهر تهران از جذب 2000 نفر داوطلب جدید در سال جاری برای خانه های دوام و ایمنی خبر داد و گفت: مهم ترین برنامه ما تا پایان سال جاری اتمام آموزش این داوطلبان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حیدر کلهری از جذب 2000 نفر داوطلب جدید به خانه های دوام و ایمنی در سال جاری خبر داد و گفت: طی 10 سال گذشته درمجموع 17 هزار نفر آموزش توسط معاونت آموزش و مشارکت های مردمی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران انجام شده.

بر این اساس تمرکز و برنامه اصلی این معاونت در سال جاری تبلیغ برای جذب داوطلبان جدید بوده است که تاکنون موفق به جذب 2000 داوطلب جدید شده ایم.

وی با اشاره به این که مهم ترین برنامه ما تا پایان سال جاری اتمام آموزش این داوطلبان است، افزود: هر یک از مناطق با دارا بودن صفحه مجازی اختصاصی نیز به ارائه آموزش در این فضا و انتشار گزارش کار می پردازند.

معاون آموزش و مشارکت های مردمی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با اشاره به اینکه مهم ترین محصول سازمان مدیریت بحران شهر تهران در سال جاری راه اندازی سامانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب 2000 نفر داوطلب جدید به خانه های دوام و ایمنی در سال جاری

جذب 2000 نفر داوطلب جدید به خانه های دوام و ایمنی در سال جاری