مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 08:252021-01-25بين الملل

دور دوم دستورات اجرایی بایدن برای لغو فرامین ترامپ


جو بایدن در مسیر جلو زدن از دونالد ترامپ در زمینه تعداد دستورات اجرایی صادر شده در هفته های اول ریاست جمهوری قرار داشته و در عرض سه روز، 30 دستور و اقدام اجرایی را امضا کرده که تنها سه مورد کمتر از تعدادی است که ترامپ در عرض 100 روز امضا کرد.

- جو بایدن در مسیر جلو زدن از دونالد ترامپ در زمینه تعداد دستورات اجرایی صادر شده در هفته های اول ریاست جمهوری قرار داشته و در عرض سه روز، 30 دستور و اقدام اجرایی را امضا کرده که تنها سه مورد کمتر از تعدادی است که ترامپ در عرض 100 روز امضا کرد.

انتظار می رود این رییس جمهور آمریکا در دومین هفته ریاست جمهوری خود موج امضای دستورات اجرایی را ادامه دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، جو بایدن، رییس جمهور آمریکا در هفته پیش رو یک مجموعه کامل از دستورات اجرایی جدید را مد نظر داشته و یک یادداشت که به دست پایگاه هیل رسیده در خصوص این تصمیمات که رییس جمهور 78 ساله آمریکا را تمام هفته به خود مشغول خواهند ساخت، با دسته بندی موضوعی توضیح داده است.

دوشنبه براساس گزارش این رسانه امروز (دوشنبه) بایدن به امضای یک دستور اجرایی با هدف تشدید الزام به خریداری کالاها و خدمات بیشتر اصناف آمریکایی از سوی آژانسهای دولتی می پردازد و انتظار می رود این اقدام در راستای کمک به عملی شدن وعده انتخاباتی آمریک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دور دوم دستورات اجرایی بایدن برای لغو فرامین ترامپ

دور دوم دستورات اجرایی بایدن برای لغو فرامین ترامپ