مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 08:202021-01-25بين الملل

ریاض پشت انفجارهای بغداد است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، این فعال سیاسی عربستان مقیم آمریکا روز دوشنبه در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: می توان دو انفجار انتحاری در میدان الطیران در بغداد و خبر جعلی حمله موشکی یمنی ها به ریاض که مسئولیت آن متوجه یکی است و آن عربستان و .

- فواد ابراهیم از فعالان سیاسی عربستان و عضو جنبش اخلاص در جزیره عربی معتقد است که ریاض در پشت اجرای دو انفجار انتحاری در بغداد قرار دارد و هدفش از این انفجارها، ارسال پیام به دولت جو بایدن رییس جمهوری آمریکا است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، این فعال سیاسی عربستان مقیم آمریکا روز دوشنبه در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: می توان دو انفجار انتحاری در میدان الطیران در بغداد و خبر جعلی حمله موشکی یمنی ها به ریاض که مسئولیت آن متوجه یکی است و آن عربستان و شرکای بدخواه آن می باشد را به هم ربط داد.

وی به این موضوع اشاره کرد که هدف از بمب گذاری در بغداد و حمله ساختگی موشکی به ریاض، ارسال پیام به دولت بایدن رییس جمهوری جدید آمریکا بوده است.

عضو جنبش اخلاص در جزیره عربی معتقد است که خبر حمله موشکی به ریاض همزمان با بررسی تصمیم رییس جمهوری کنار رفته دونالد ترامپ رییس جمهوری سابق آمریکا مبنی بر قراردادن نام جنبش انصارالله در لیست گروه های تروریستی خارجی انجام شد و منعکس کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریاض پشت انفجارهای بغداد است

ریاض پشت انفجارهای بغداد است