مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 07:402021-01-25اقتصادي

ایجاد فرصتی برای خرید مراکز درمانی از تجهیزات ساخت داخل


معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت اعلام کرد: بر اساس انعقاد تفاهم نامه ای فرصتی فراهم شده است تا بیمارستان ها از تجهیزات درمانی ساخت داخل خریداری کنند که این امر موجب توسعه فناوری های مورد نیاز حوزه سلامت از سوی شرکت های فناور خواهد شد.

- معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت اعلام کرد: بر اساس انعقاد تفاهم نامه ای فرصتی فراهم شده است تا بیمارستان ها از تجهیزات درمانی ساخت داخل خریداری کنند که این امر موجب توسعه فناوری های مورد نیاز حوزه سلامت از سوی شرکت های فناور خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر فرید نجفی صبح امروز در افتتاحیه ششمین همایش و فن بازار ملی سلامت با بیان اینکه در حوزه فناوری، نمایشگاه های ایران لب و ایران ساخت برگزار می شود، افزود: ولی در حوزه سلامت فن بازار تخصصی در سطح ملی نداشتیم و از سوی وزارت بهداشت این ماموریت به دانشگاه علوم پزشکی تهران به عنوان نماینده این وزارتخانه واگذار شد تا در این زمینه اقدام کند.

وی ادامه داد: از دانشگاه علوم پزشکی تهران خواسته شد که رویکرد فن بازار ملی حوزه سلامت ملی باشد.

نجفی با تاکید بر اینکه فناوری های حوزه سلامت در دنیا نقش بی بدیلی در GDP کشورها و ارتقای سطح سلامت جوامع دارد، اظهار کرد: از این رو شاهدیم که شرکت های بزرگی که در حوزه سلامت فعال نبودند، به تدریج به سمت تولی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد فرصتی برای خرید مراکز درمانی از تجهیزات ساخت داخل

ایجاد فرصتی برای خرید مراکز درمانی از تجهیزات ساخت داخل