مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 07:302021-01-25پزشكي

3 هفته آینده کرونا در اصفهان اوج می گیرد


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت:مراجعات بیماران مبتلا به کرونا درمراکز درمانی تحت پوشش این دانشگاه رو به افزایش است و طی سه هفته آینده شاهد اوج گیری این بیماری خواهیم بود.

- بهروز کلیدری در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه تعداد بیماران کرونایی در استان وضعیت با ثباتی را داشته است، اظهار داشت: این در حالی است که از یک هفته گذشته تاکنون شاهد افزایش بیماران در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان هستیم.

روند افزایش بیماران سرپایی وی با بیان اینکه افزایش بیماران سرپایی مبتلا به در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بین 400 تا 450 نفر در نوسان است و انتظار می رود که با شرایط فعلی این روند رو به افزایش باشد.

بیمار مشکوک به کرونای انگلیسی در اصفهان شناسایی نشده است وی با اشاره به اینکه تاکنون هیچ مورد مشکوک به بیماری کرونای انگلیسی در اصفهان نداشته ایم، اضافه کرد: همچنین تاکنون مورد مبتلا به آنفلوآنزا نیز در اصفهان گزارش نشده است.

کلیدری در ادامه در خصوص تأثیر افزایش آلاینده های جوی بر روی بیماران تنفسی اضافه کرد: شرایط فعلی کیفیت هوا در اصفهان عوارض بیماری کرونا را افزایش می دهد و می تواند منجر به افزایش مرگ و میر بیماران مبتلا به کرونا باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 هفته آینده کرونا در اصفهان اوج می گیرد

3 هفته آینده کرونا در اصفهان اوج می گیرد