مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 06:452021-01-25سياسي

بخشش 3 محکوم به اعدام پای چوبه دار در مازندران


سه محکوم به قصاص با همت و تلاش شورای حل اختلاف مستقر در زندان قائم شهر و آمل در راستای ترویج فرهنگ صلح و سازش با تلاش رییس زندان آمل و قائم شهر، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی دادگستری مازندران، سه محکوم به قصاص با همت و تلاش شورای حل اختلاف مستقر در زندان قائم شهر و آمل در راستای ترویج فرهنگ صلح و سازش با تلاش رییس زندان آمل و قائم شهر، مددکاران و اعضای شعبه ویژه زندان شورای حل اختلاف و با برگزاری جلسات متعدد در پرونده صلح و سازش محکومان از چوبه دار با جلب رضایت و بخشش اولیا رهایی یافت.

در پرونده قتل در شهرستان سیمرغ ماجرا از این  قرار بود که در تیرماه سال جاری محکوم این پرونده در پی یک نزاع و درگیری خانوادگی اقدام به قتل می کند و با دستور قضایی و تلاش نیروی انتظامی ظرف مدت 48 ساعت بازداشت و روانه زندان می شود.

با توجه به ابراز ندامت و پشیمانی قاتل، پرونده جهت جلب رضایت اولیاء دم و صلح و سازش به شورای حل اختلاف ارجاع  که پس از تلاش و پیگیری های مکرر رییس حوزه قضایی سیمرغ و رییس شورای حل اختلاف زندان قائم شهر منجر به رضایت اولیای دم و رهایی قاتل از قصاص شد.

در پرونده های رهایی 2 محکوم به قصاص از چوبه دار در شهرهای آمل و قائم شهر نیز دو  محکوم به قصاص با گذشت اولیای دم از دار مجازات رهایی یافتند که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشش 3 محکوم به اعدام پای چوبه دار در مازندران

بخشش 3 محکوم به اعدام پای چوبه دار در مازندران