مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 06:402021-01-25سياسي

وزیر خارجه تونس کرونا گرفت


وزیر امور خارجه تونس از ابتلایش به ویروس کرونا خبر داد.

- وزیر امور خارجه تونس از ابتلایش به ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه خبری روسیا الیوم، عثمان الجرندی، وزیر خارجه تونس در صفحه کاربری خود در توییتر نوشت: علی رغم انجام تمامی اقدامات احتیاطی لازم و رعایت پروتکل های بهداشتی، پس از انجام آزمایش ها، مشخص شد که به بیماری کویید-19 مبتلا شده ام.

وزیر خارجه تونس همچنین تصریح کرد: من از خداوند متعال برای همگان سلامتی مسئلت می کنم و به رغم انتقاداتی که به من شده است، ابتلا به ویروس کرونا باعث شد تا جهت حفاظت از شهروندان کشورم از این ویروس، در خصوص لزوم واکسینه کردن مردم مصمم تر از گذشته باشم و به تلاش ها برای فراهم کردن واکسن کرونا ادامه دهم.

وی در ادامه افزود: من در اثنای مقاومت خود با این ویروس، بر انجام فعالیت بی وقفه و خستگی ناپذیر رییس جمهوری، تیم کمیته علمی و سفرای کشورمان در خارج جهت فراهم کردن تمامی شرایط مقابله با ویروس کرونا تاکید می کنم.

تونس در روزهای اخیر آماربی سابقه ای را از مبتلایان به ویروس کرونا و فوتی ها در اثر ابتلا به این ویروس ثبت کرد و تعداد مبتلایان به کویید-19 تاکنون به 197373 تن رسیده که از میان آنها 144657 تن بهبود یافته اند و تعداد فوتی ها در اثر ابتلا به این ویروس به 6234 تن رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر خارجه تونس کرونا گرفت

وزیر خارجه تونس کرونا گرفت