مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 19:252021-01-24اقتصادي

2.5 میلیارد تومان برای ساخت کلانتری پلدختر اختصاص یافت


فرمانده انتظامی لرستان از اختصاص 2.

5 میلیارد تومان اعتبار برای ساخت کلانتری پلدختر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار حاجی محمد مهدیان نسب روز یکشنبه در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان پلدختر از اختصاص 2.

5 میلیارد تومان برای ساخت کلانتری پلدختر خبر داد و اظهار داشت: مناقصه این پروژه برابر قانون دیوان محاسبات انجام و در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: مجوز ایست بازرسی برای شهرستان پلدختر از ستاد کل گرفته شده که در کنار پاسگاه انتظامی روستای چمشک واقع در میانکوه شرقی احداث شود که نیاز به یک هزار متر زمین برای ایست بازرسی و 500 متر برای پاسگاه انتظامی دارد که تا کنون زمین آن فراهم نشده است.

فرمانده انتظامی لرستان به ناوگان خودرویی پلدختر اشاره کرد و گفت: تمام پاسگاه های این شهرستان از خودروی شاسی نو برخوردارند و مابقی شهرستان های استان از این نظر تا پایان سال نو می شوند.

سردار مهدیان نسب افزود: حدود چهار هزار نفر در استان لرستان طی 41 ماه به استخدام نیروی انتظامی در آمدند که بیشترین جذب در کشور است و این نیروها به دلیل فعالیت های همه جانبه و بدون توقع بسیجیان از آنها انتخاب شدند.

وی یادآور شد: شهرستان پلدختر از نظر تردد کریدور و شریان حیاتی و حائز اهمیت است که باید در حوزه هوشمندسازی شهر و جاده ها و در راستای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2.5 میلیارد تومان برای ساخت کلانتری پلدختر اختصاص یافت

2.5 میلیارد تومان برای ساخت کلانتری پلدختر اختصاص یافت