مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 18:502021-01-24اقتصادي

حمایت از سرمایه گذاران بوم گردی در شهرستان دنا


مدیر کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با فرماندار دنا وعده هایی در مورد رونق صنعت گردشگری داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، مجید صفایی مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد با فرماندار دنا دیدار و به بررسی ظرفیت های بالقوه موجود گردشگری در شهرستان دنا پرداختند.

عبدالحمید پناهی فرماندار دنا نیز در این نشست با تقدیر از عملکرد اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان گفت: این اداره کل در زمینه نظارت بر تأسیسات گردشگری باهدف کنترل بیماری کرونا همکاری خوبی با ستاد شهرستان داشته است.

فرماندار دنا با اشاره به ظرفیت های متعدد گردشگری، صنایع دستی و آثار تاریخی شهرستان دنا  اظهار داشت: گردشگری اولویت اصلی توسعه در این شهرستان است و با تمام توان از سرمایه گذاران گردشگری حمایت می شود.

پناهی گفت:در بخش صنایع دستی نیز باهدف حمایت از هنرمندان، بازارچه دائمی در این شهرستان ایجاد می شود که اولویت ما ایجاد بازارچه دائمی صنایع دستی قطع دست دلالان این صنایع بوده که در این خصوص برنامه ریزی لازم صورت گرفته خواهد شد.

صفایی مدیر کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی هم گفت: حجم سرمایه گذاری  چهار طرح گردشگری بوم گردی بیش از 50 میلیارد اعتبار لازم دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از سرمایه گذاران بوم گردی در شهرستان دنا

حمایت از سرمایه گذاران بوم گردی در شهرستان دنا