مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 14:502021-01-24ورزشي

با شیوه متفاوتی به مصاف سپاهان می رویم


سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر سپاهان اصفهان گفت: سعی کردیم که شیوه بازی را تغییر داده و در بازی فردا به دنبال این هستیم که با سیستم و شکل جدید وارد زمین شویم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آبادان، دیدار دو تیم صنعت نفت آبادان و سپاهان اصفهان در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال کشور عصر دوشنبه در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم خواهند رفت.

به دلیل شکست استقلال، این دیدار تعیین کننده صدرنشین جدید جدول رده بندی خواهد بود و همین مهم باعث شده تا مسابقه فردا از اهمیت بالایی برای دو تیم برخوردار باشد.

بر همین اساس، سیدسیروس پورموسوی، سرمربی تیم صنعت نفت آبادان در نشست خبری پیش از این دیدار، اظهار کرد: در این 14 روزی که مسابقه ای نداشتیم، سعی کردیم که در مسائلی همچون بدنی و تاکتیکی که مشکل داشتیم رفع اشکال کنیم و باتلاش و انگیزه ای که بازیکنان در تمرینات داشتند، سعی در مرتفع سازی مشکلات کردیم.

وی با اشاره به فاصله چار هفته ای تا پایان نیم فصل، بیان کرد: سعی کردیم که شیوه بازی را تغییر داده و در بازی فردا به دنبال این هستیم که با سیستم و شکل جدید وارد زمین شویم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تصریح کرد: با توجه به اینکه بازیکنان در این دو هفته تمرینات خوبی را انجام دادند، به دنبال این هستیم تا با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با شیوه متفاوتی به مصاف سپاهان می رویم

با شیوه متفاوتی به مصاف سپاهان می رویم