مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 14:052021-01-24دانش

صندوق قرض الحسنه حمایت از دانشجویان بی بضاعت در دانشگاه آزاد رشت راه اندازی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام قاسم قاسمی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت از راه اندازی صندوق قرض الحسنه با هدف حمایت از دانشجویان بی بضاعت خبر داد و گفت: - معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد رشت از راه اندازی صندوق قرض الحسنه با هدف حمایت از دانشجویان بی بضاعت خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام قاسم قاسمی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت از راه اندازی صندوق قرض الحسنه با هدف حمایت از دانشجویان بی بضاعت خبر داد و گفت: 30 میلیون تومان وجه در راستای کمک به دانشجویان بی بضاعت جمع آوری شده است.

قاسمی با اشاره به برنامه معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد رشت در راستای برگزاری کرسی های آزاداندیشی در ماه های پیش رو مطرح کرد: با توجه به اینکه سال آینده انتخابات ریاست جمهوری برگزار می شود، با شعار دولت جوان، حضور حداکثری و شاخص های اصلح کرسی های آزاداندیشی را به سمت و سوی تحقق این شعار پیش خواهیم برد.

وی با بیان اینکه ماه های گذشته 51 دانشجو برای حضور در کرسی آزاداندیشی ثبت نام کرده اند، تصریح کرد: درصد هستیم در آینده دانشجویان بیشتری را جلب حضور در این کرسی ها کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صندوق قرض الحسنه حمایت از دانشجویان بی بضاعت در دانشگاه آزاد رشت راه اندازی شد

صندوق قرض الحسنه حمایت از دانشجویان بی بضاعت در دانشگاه آزاد رشت راه اندازی شد