مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 13:202021-01-24سياسي

رفع تصرف از بستر و حریم رودخانه چشمه سبز گلمکان


مدیر امور منابع آب مشهد از رفع تصرف بستر و حریم رودخانه چشمه سبز گلمکان خبر داد و گفت: این تخلف توسط شخصی صورت گرفته که با احداث باغ ویلا، باعث تجاوز و تصرف حدود 276 متر از بستر و حریم رودخانه چشمه سبز گلمکان شده بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی، محمد بروزیی با اشاره به رفع تصرف بستر و حریم رودخانه چشمه سبز گلمکان، اظهار کرد: این اقدام در راستای صیانت و حفاظت از منابع آبی و در ادامه رفع تصرفات از بستر و حریم رودخانه های محدوده تحت پوشش امور منابع آب مشهد که شهرستان های مشهد، طرقبه شاندیز، چناران و فریمان را شامل می شود، صورت گرفت.

وی افزود: این تخلف توسط شخصی صورت گرفته که با احداث  باغ ویلا، باعث تجاوز وتصرف حدود 276 متر از  بستر و حریم رودخانه چشمه سبز گلمکان شده، خوشبختانه با پیگیری های به عمل آمده و اخذ دستور قضایی از دادستانی گلبهار و همکاری نیروهای انتظامی، عملیات رفع تصرف توسط واحد گشت و نظارت رودخانه های امور منابع آب مشهد در تاریخ 24 مهر 99 اجرا شد.

مدیر امور منابع آب مشهد ادامه داد: سیلاب یکی از پرتکرارترین بلاهای طبیعی بوده و هر ساله باعث خسارات جانی و مالی فراوان می شود، بنابراین عملیات رفع تصرف از حرایم  و بستر رودخانه ها و بازگشایی مسیل رودخانه، از اقدامات مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تصرف از بستر و حریم رودخانه چشمه سبز گلمکان

رفع تصرف از بستر و حریم رودخانه چشمه سبز گلمکان