مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 13:152021-01-24اقتصادي

چرا عمر مفید ساختمان ها در ایران بیشتر از 30 سال نیست؟


مدیرعامل شرکت مادر تخصصی آزمایشگاه فنی مکانیک خاک گفت: هدف اصلی این شرکت افزایش عمر مفید ساختمان ها به بیشتر از 30 سال است.

- مجید کیان پور در نشست شورای فنی استان ایلام اظهار کرد: افزایش عمر مفید پروژه های عمرانی، زیرساختی و ساختمان ها در گرو کنترل کمی، کیفی و تضمین کیفیت پروژه ها و مصالح به کار رفته در این طرح هاست.

وی گفت: کنترل کمی و کیفی پروژه ها موجب کاهش هزینه کردهای مالی و نیز نگهداری ابنیه بعد از ساخت و بهره برداری می شود و در این راستا باید استانداردسازی ها در همه پروژه های بخش دولتی و خصوصی لحاظ و نظارت شود.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی آزمایشگاه فنی مکانیک خاک با بیان اینکه یکی از مواردی که به افزایش نظارت ها و کنترل کمی و کیفی پروژه ها منجر می شود، حضور سرزده و بدون اطلاع قبلی کارشناسان و ناظران شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با همکاری سازمان نظام مهندسی و اعضای شورای فنی استان بر سر اجرای پروژه ها حین انجام کار است، ادامه داد: همکاری و مراوده بیشتر آزمایشگاه فنی خاک استان ایلام با اداره کل استاندارد برای کنترل کیفی پروژه های ساختمانی و عمرانی به ویژه بخش خصوصی از دیگر مواردی است که باید توجه بیشتری به آن داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا عمر مفید ساختمان ها در ایران بیشتر از 30 سال نیست؟

چرا عمر مفید ساختمان ها در ایران بیشتر از 30 سال نیست؟