مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 13:052021-01-24ورزشي

مربی 7 میلیاردی که 7 دقیقه آموزش ندیده است!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، قاسم پناهگر در ارتباط تلفنی با برنامه ورزش بدون ویرایش به تشریح وضعیت لیگ برتر از لحاظ شرایط فنی، مدیریتی و داوری پرداخت و درباره مربیگری در فوتبال کشور گفت: - یک مربی فوتبال گفت: یک مربی در لیگ برتر برای یک فصل 7 میلیارد دستمزد گرفته اما در شان خود نمی داند که 7 دقیقه برای فراگیری دوره مربی گری به خارج از کشور برود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، قاسم پناهگر در ارتباط تلفنی با برنامه ورزش بدون ویرایش به تشریح وضعیت لیگ برتر از لحاظ شرایط فنی، مدیریتی و داوری پرداخت و درباره مربیگری در فوتبال کشور گفت: در لیگ های حرفه ای دنیا مربی باید یک پروسه را بگذراند تا بتواند در این سمت قرار بگیرد یعنی یک مربی کار خود را از تیم های دسته های پایین آغاز می کند و پس از کسب نتایج مطلوب به لیگ برتر راه پیدا می کند.

وی افزود: متاسفانه نیمکت های مربی در ایران در اختیار فوتبالیست های جوانی قرار گرفته است که به تازگی دوره بازیگری آنها تمام شده و پس از گذراندن یک دوره کوتاه 20 روزه مسئولیت یک تیم را پذیرفته اند.

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال با انتقاد از نبود دانش تئوریک در حوزه مربیگری فوتبال، گفت: هیچ یک از مربیان در 4دهه اخیر برای گذراندن یک دوره مربیگری حتی کوتاه به کشورهای خارجی نرفته اند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مربی 7 میلیاردی که 7 دقیقه آموزش ندیده است!

مربی 7 میلیاردی که 7 دقیقه آموزش ندیده است!