مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 11:452021-01-24سياسي

مشکل بزرگترین کارخانه نساجی خاورمیانه با ورود دستگاه قضایی حل شد


در ظرف چهار ماه از سفر استانی رییس قوه قضاییه به اردبیل، مشکل «کارخانه سبلان پارچه»، بزرگترین کارخانه نساجی خاورمیانه با ورود دستگاه قضایی حل شد و این کارخانه امروز به مالک اصلی تحویل داده شد.

- مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد: در ظرف چهار ماه از سفر استانی رییس قوه قضاییه به اردبیل، مشکل کارخانه سبلان پارچه ، بزرگترین کارخانه نساجی خاورمیانه با ورود دستگاه قضایی حل شد و این کارخانه امروز به مالک اصلی تحویل داده شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، ناصر عتباتی رییس کل دادگستری استان اردبیل از حل مشکل کارخانه سبلان پارچه بزرگترین کارخانه نساجی خاورمیانه با ورود دستگاه قضایی خبر داد و گفت: با اقدامات صورت گرفته مالک اصلی سبلان پارچه امروز در محل کارخانه مستقر شد و کارخانه به وی تحویل گردید.

وی افزود: با دستور ویژه ای که سوم مهرماه ریاست قوه قضاییه در جریان سفر استانی اردبیل در خصوص تسریع و تدقیق در پرونده اعمال ماده 477 راجع به ورشکستگی این کارخانه صادر کرده بودند، موضوع به صورت فوق العاده مورد رسیدگی قرار گرفت.

رییس کل دادگستری استان اردبیل افزود: بعد از صدور این دستور، موضوع طی دو جلسه با رییس دیوان عالی کشور مطرح و بررسی های لازم معمول گردید، همچنین سه جلسه با مدیران بانک تجارت کشور و مسئولان اداره کل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل بزرگترین کارخانه نساجی خاورمیانه با ورود دستگاه قضایی حل شد

مشکل بزرگترین کارخانه نساجی خاورمیانه با ورود دستگاه قضایی حل شد