مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 11:302021-01-24سياسي

وقتی پای مصالح ملی و سلامت مردم وسط باشد با همدلی از هر بحرانی عبور می کنیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، شاهین محمدصادقی در برنامه طبیب با اشاره به دستاورد های طرح شهید قاسم سلیمانی عنوان کرد: از آنجا که شهید قاسم سلیمانی هیچ گاه کاری را نیمه کاره رها نکرده و تا پایان آن را ادامه می داد انشاءالله طرحی هم که به نام ایشان .

- شاهین محمدصادقی با حضور در برنامه طبیب با تأکید بر اینکه هم صدایی و هم آوایی همه اقشار و گروه ها از دستاوردهای بزرگ طرح شهید سلیمانی است، یادآور شد: موفقیت این طرح نشان داد وقتی پای مصالح ملی و سلامت مردم وسط باشد با همدلی و هماهنگی از هر بحرانی عبور می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، شاهین محمدصادقی در برنامه طبیب با اشاره به دستاورد های طرح شهید قاسم سلیمانی عنوان کرد: از آنجا که شهید قاسم سلیمانی هیچ گاه کاری را نیمه کاره رها نکرده و تا پایان آن را ادامه می داد انشاءالله طرحی هم که به نام ایشان مزین شده تا آخر و تا کنترل نهایی ادامه پیدا خواهد کرد، چنانکه بسیاری از استان ها عدد فوتی شان به صفر نزدیک شده و امیدواریم به روزی برسیم که هیچ فوتی در دنیا نداشته باشیم.

وی ادامه داد: در ابتدا حجم و تعداد بیماران به حدی بود که همه مردم می دیدند که واقعا وزارت بهداشت با همه زحمتی که می کشید از پس این بیماری برنمی آمد و نیاز بود که دیگر ارگان ها نیز به کمک بیایند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی پای مصالح ملی و سلامت مردم وسط باشد با همدلی از هر بحرانی عبور می کنیم

وقتی پای مصالح ملی و سلامت مردم وسط باشد با همدلی از هر بحرانی عبور می کنیم