مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 10:052021-01-24اقتصادي

مرغداران بار دیگر خواستار افزایش قیمت مصوب مرغ شدند


به منظور جلوگیری از بروز بحران مجدد در بازار تولید و مصرف و استمرار و پایداری تولید و اشتغال با ایجاد رغبت و انگیزه در بین مرغداران ترتیبی اتخاد فرمایید تا به قید فوریت نسبت به طرح و تصویب قیمت جدید مرغ در ستاد تنظیم بازار کشور اقدامات لازم را مبذول فرمایند.

- کانون سراسری مرغداران گوشتی در نامه ای به دبیر کارگروه ستاد تنظیم بازار و معاونت امور دام وزارت جهاد کشاورزی خواستار اصلاح قیمت مصوب مرغ با توجه به افزایش نرخ مصوب مؤلفه های تولید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، کانون سراسری مرغداران گوشتی در نامه ای به دبیر کارگروه ستاد تنظیم بازار و معاونت امور دام وزارت جهاد کشاورزی خواستار اصلاح قیمت مصوب مرغ با توجه به افزایش نرخ مصوب مؤلفه های تولید شد.

در این نامه آمده است با عنایت به افزایش قیمت مؤلفه های تولید مرغ در ستاد تنظیم بازار کشور و افزایش قیمت ذرت از 15 هزار ریال به 17 هزار ریال و سویا از 27 هزار ریال به 33 هزار ریال و جوجه از 28 هزار ریال به 42 هزار ریال و افزایش هزینه های حمل و سایر هزینه های تولیدی و اثر مستقیم این تغییرات قیمتی بر قیمت تمام شده هر کیلوگرم مرغ زنده و گرم، متأسفانه علیرغم پیگیری ها و درخواست های متعدد اقدامات لازم از سوی وزارت جهاد کشاورزی و وزارت صمت جهت ارسال آنالیز به ستاد تنظیم بازار و تصویب قیمت جدید مرغ متنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرغداران بار دیگر خواستار افزایش قیمت مصوب مرغ شدند

مرغداران بار دیگر خواستار افزایش قیمت مصوب مرغ شدند