مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 09:152021-01-24اقتصادي

افتتاح 48 پروژه آبخیزداری گیلان در دهه فجر


معاون آبخیزداری گیلان، با اشاره به پیشرفت حدود صد درصدی پروژه های آبخیزداری سال 98 استان، تصریح کرد: در بهمن ماه امسال 48 پروژه آبخیزداری در 9 شهرستان افتتاح می شود.

- ایسنا/گیلان معاون آبخیزداری گیلان، با اشاره به پیشرفت حدود صد درصدی پروژه های آبخیزداری سال 98 استان، تصریح کرد: در بهمن ماه امسال 48 پروژه آبخیزداری در 9 شهرستان افتتاح می شود.

فریور نقوی در گفت وگو با ایسنا، از تکمیل حدود صد درصدی پروژه های آبخیزداری سال 98 در استان گیلان خبر داد و اظهار کرد: به غیر از یک پروژه در شهرستان تالش، کلیه پروژه های آبخیزداری سال 98 آماده بهره برداری است.

وی از افتتاح 48 پروژه آبخیزداری در ایام الله دهه فجر امسال خبر داد و تصریح کرد: این پروژه ها با حضور مسئولان در شهرستان های آستارا، تالش، رضوانشهر، صومعه سرا، شفت، رودبار، سیاهکل، املش و رودسر به بهره برداری خواهد رسید.

معاون فنی و آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان، با بیان اینکه سال گذشته 32 میلیارد تومان از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی و سه میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی برای اجرای پروژه های آبخیزداری تخصیص یافت، گفت: این تخصیص ها صد درصدی بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 48 پروژه آبخیزداری گیلان در دهه فجر

افتتاح 48 پروژه آبخیزداری گیلان در دهه فجر