مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 08:552021-01-24اقتصادي

هر دانش آموز در مدارس یک نوبته 30 لیتر آب مصرف می کند


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان فارس گفت: به طور متوسط برای هر دانش آموز در مدارس تک شیفت 30 لیتر سرانه مصرف آب در نظر گرفته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، علی بوستانی در نشست برخط با رؤسا و شورای معاونین ادارات آموزش و پرورش مناطق و شهرستان های فارس اظهار کرد: این سرانه برای مدارس 2 شیفت دوبرابر افزایش پیدا می کند که البته بسته به منطقه جغرافیای این مقدار تا 20 درصد کاهش و افزایش پیدا می کند.

وی افزود: تنها راه مدیریت خشکسالی، مدیریت مصرف و تقاضای آب و همچنین صرفه جویی در مصرف است و خواستار مشارکت همگانی تمام اقشار جامعه به منظور نیل به اهداف مدیریت مصرف و کاهش اثرات ناشی از بحران کم آبی هستیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان فارس گفت: یکی از مواردی که در مدارس گرفتار آن هستیم ایجاد فضای سبز در این مکان ها است که باعث می شود مصرف آب شرب در مدارس افزایش یابد که باید از ظرفیت شهرداری ها برای آبیاری این فضاها بهره برد.

بوستانی اضافه کرد: دستیابی به تعادل نسبی در حوزه عرضه و تقاضای آب یک اصل اساسی است که جز با اقدامات گسترده فرهنگی و ایجاد نظام جامع مدیریت توزیع و مصرف میسر نخواهد شد.

وی در رابطه با مدارس خیرساز نیز، اعلام کرد: این گونه مدارس فقط از پرداخت حق انشعاب معاف هستند و از هزینه های ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر دانش آموز در مدارس یک نوبته 30 لیتر آب مصرف می کند

هر دانش آموز در مدارس یک نوبته 30 لیتر آب مصرف می کند